Tuesday, June 3, 2014

Aku Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang...

Assalamualaikum

Tajuk entry harini sy pinjam lagu tegar..hahaha...aku yg dulu bknlah yg sekarang...malah bukan aku je, 1 family dh lain sekarang ni..

Ape yg lain??

Dulu klu nk balik kg atau g holiday je sy akan mengemas barang2 ank..antara brg wajib adalah ubat demam,selesema dn batuk utk ank2..risau klu di luar kawasan tetiba ank sakit..kt rumah plk mmg sentiasa ada stok ubat standby..konon2 senang klu kecemasan..

katakan tidak pada dadah
Tp sekarang bile balik kg atau g holiday aku akan bawak meal shakes dlm tupperware kecit dn chewable vita c utk ank2, vitamin wajib utk sy dn hubby iaitu alfafa,lecitin, ostematrix, herblax dn vita c.. ESP pun standby dlm tupperware kecit..

anak bujang saya dengan chewable vita C kegemarannye



Syukur sgt sbb kami sekeluarga dh tak bergantung pd ubat klinik..kami memilih Shaklee sbb ianya 100% semula jd..hanya yg terbaik utk kluarga sy.. ♥♥♥


No comments:

Post a Comment