Tuesday, April 8, 2014

Pengalaman Pemilihan Set Berpantang Terbaik

AssalamualaikumHari ni saya nak kongsi pengalaman saya kepada anda yang sedang mencari set/produk terbaik untuk digunakan selepas bersalin nanti..moga-moga pengalaman saya ini dapat dijadikan panduan untuk anda membuat pilihan yang tepat dan terbaik. Masa anak pertama dulu saya takde pengalaman..ikut sahaje ckp org..Konon-konon nak cari yg mcm org dulu-dulu gune.tanya pd mak dulu-dulu mak guna set apa? mak jawab mak makan jamu yang moyang saya buat sendiri.tp sekarang moyang dah tiada, mana nak cari?? Akhirnya saya beli set yg ade tepek-tepek dn yg kne sapu di perut disamping 2 jenis capsul utk dimkn...bile dh brsalin, tepek-tepek dn yg pakai kt perut tu sempat pakai 2 3 kali je sbb yg di perut tu kotorkn bju dn bengkung, dn yg di dahi tu bile dh kering serbuk2 tu jatuh smula..kotor cadar dn sarung bantal..paling tak best serbuk-serbuk tu kene kt baby time breastfeed..jd, tak habis pun gune set tu..membazir je..yg habis hanya pil-pil shj..
Set Menyusu + Ostematrix (set pertama yang saya beli)

Bile ank kedua, dh xnk beli set pertama dah..konon nye nk pakai yg mak bidan punya..dh brsalin,mak bidan dtg dn bwkkn set brsalin die..pun tak abis sbb jamunye kelihatan menakutkan..jamu buatan sendiri..minyak2 dn segala benda pun tak abis guna..sy lebih yakin dgn produk yg tlh diuji dn dijaga rapi qualiti dn bab penyediaannya..lagi pun doktor tak bagi ambil jamu buat sementara waktu kerana kuning anak saya lambat turun..haaihhhh...membazir lagi. Akhirnya saya diperkenalkan dgn set menyusu shaklee oleh rakan sekerja saya..asalkan sy cari supplement utk kurangkan keletihan kerana menyusu dan tak cukup tido..sekali tu tercuba sekali set menyusu ..kesannya sy rse lebih bertenaga wlupun sy menyusukan ank.susu semakin meriah dn ank semakin sihat..ini lah prtama kali sy kenal shaklee..
Set berpantang shaklee
Sekarang ni plk sy baru kenal set berpantang shaklee ni..rase rugi sgt-sgt sblm ni sbb beli produk yg akhirnya tak abis digunakan.. istimewanya set shaklee ni sbb set ini tetap boleh digunakan wlupun kita dh abis tempoh brpantang.malah boleh dikongsi dgn husband dan ahli keluarga..sgt-sgt tdk membazir..insya Allah utk ank-ank seterusnya sy akn gunakan set shaklee ini..


kini saya adalah pengedar sah shaklee.. saya mengambil keputusan untuk menyertai keluarga besar shaklee kerana saya yakin dengan produknya dan saya sememangnya pengguna tegar produk ini..sebarang pertanyaan atau tempahan bolehlah menghubungi saya di 019-341 7931




No comments:

Post a Comment