Thursday, April 10, 2014

Online Business / Part time Business yang hampir zero (0) risiko

Bismillahirrahmanirrahim

hari ni saya nak buat entry pasal business yang hampir zero risikonya.. 

Zaman kini ramai yang ingan berniaga kerana mereka sedar bahawa 9/10 dari punca rezeki adalah melalui perniagaan..Namun beritu ramai yang buntu mahu memulakan jenis perniagaan yang bagaimana, berapa modal yang diperlukan dan apakah risiko-risiko yang mungkin dihadapi oleh mereka. Di sini saya akan menulis secara am nya jawapan kepada persoalan-persoalan yang selalu bermain diminda setiap orang yang ingin menjalankan perniagaan ini.. Jawapan-jawapan ini juga secara tidak langsung menjawab kepada kelebihan menyertai / menjadi ahli Shaklee. Entry berkaitan kelebihan menyertai / menjadi ahli Shaklee akan saya tulis secara berperingkat. jadi nantikan entry seterusnya .....    

Antara persoalan yang sangat popular

√ sedang mencari idea untuk buat side income sbb selalu kering di tengah bulan?
√ bercita-cita untuk jadi WAHM (Work at home mom)?√ mahu berbusiness tp tiada modal?√ mahu berbusiness tp malu utk berdepan dgn org ramai?√ tiada masa untuk menjaja kerana masih mempunyai pekerjaan tetap?
√ tiada masa untuk pergi beli stok dan postkan brg?
√ tidak mahir tentang produk yang ingin dijual?
√ tiada masa untuk pergi beli stok dan postkan brg?√ tidak mahir tentang produk yang ingin dijual?


Side  income/online business/part time business

jika salah satu perkara di atas kene dengan anda, YA...ANDALAH YANG SAYA CARI.. semua perkara di atas ada penyelesaian nya..

 BONUS shaklee akan dibayar pada pertengahan bulan..secara tidak langsung akan menjadi penyelamat anda sementara menunggu hujung bulan.
 WAHM adalah sesuatu yang tidak mustahil kerana telah terbukti ramai yang telah berjaya sebagai WAHM dengan menyertai keluarga besar Shaklee. Dengan Shaklee, andalah bos, andalah kerani, andalah operator, andalah pemandu dan semuanya anda.. masa kerja yang flexible..
 Shaklee TIDAK memerlukan modal yg besar.. hanya RM75 (termasuk kos penghantaran) seumur hidup.. anda tidak perlu menyimpan stok..ada caranya..
 anda tidak perlu malu kerana anda tidak perlu pergi berjumpa dengan pelanggan anda. anda hanya perlu GADJET dan ACCESS INTERNET untuk menjalankan perniagaan anda. semuanya di hujung jari
 anda tidak perlu berhenti kerja untuk menjalankan business shaklee. anda boleh menjalankannya secara sambilan. waktu kerja shaklee sangat FLEXIBLE kerana andalah BOS kepada business anda
 anda tidak perlu ke stokis untuk membeli barang dan tidak perlu ke pejabat pos untuk mengepos barang.. anda boleh lakukannya secara ONLINE.. buat pesanan online dan Shaklee akan poskan brg tersebut
 team kami akan sentiasa membantu dan memberi tunjuk ajar berkaitan produk, business, amalan rohani dan macam-macam lagi. anda tidak keseorangan. anda berpeluang bersama-sama dalam perbincangan maya. sesi COACHING secara MAYA juga disediakan..

ingin bersama keluarga Shaklee kami?
hubungi 019-341 7931
 Kami mengalu-alukan kehadiran anda 





1 comment:

  1. Semua dihujung jari je kan ^_^

    https://www.cahyavitamin.blogspot.com

    ReplyDelete