Thursday, March 6, 2014

1st Time Try Produk Shaklee~~SET PENYUSUAN SHAKLEE

PERKONGSIAN PENGALAMAN ~~ pengalaman sendiri  ^_^
(Set Penyusuan Shaklee)

Ye mmg benar saya baru join keluarga Shaklee ni iaitu awal Feb 2014. .tapi saya telah menggunakan produk shaklee ni since 2011..iaitu masa saya menyusukan ank ke 2 saya..saya memang jenis yang memilih makanan, sayur banyak yang saya tak makan dari makan, yang pahit memang tak makan, yang pelik pelik pun saya tak makan..TAPI....saya nyusukan anak...so cukup ke khasiat yang anak saya dapat dari susu ibu sedangkan pemakanan saya sentiasa tidak menentu? Bertitik tolak dari persoalan ini (ecehh ewahh..poyo je ayat) saya cuba mencari jawapan terbaik kepada persoalan saya ni..


susu hasil sesi pertama & hari pertama bekerja..time ni belum amik set shaklee lagi..
Ni lah Set Penyusuan saya..1st time beli dan guna produk shaklee



Alhamdulillah saya diperkenalkan dgn SET PENYUSUAN SHAKLEE oleh rakan sepejabat yang juga geng mengepam saya...
Ape kesan pengambilan set penyusuan ni?

1. Susu jadi lebih pekat.
2. Anak cepat kenyang.
3. Anak tidur lebih lama/lena (kekerapan terjaga di tengah malam berkurangan..so saya pun dapat lena lama sikit..tidur saya juga tidak terganggu)
4. Kuantiti susu bertambah. (Dengan syarat konsep demand dan supply dipraktikkan)
5. Cik B cepat penuh dan bengkak..boleh buat stok
6. Berat badan turun (ni part yang paling saya suke)

Haaaaa....yang best lagi adalah badan saya rasa bertenaga je..tak de lah melepek dan lesu je..
Kalau tak percaya, anda boleh cuba dan rasai nya sendiri..


Ingin mendapatkan PRODUK SHAKLEE serta JADUAL PEMAKANAN & KONSULTASI berterusan dari Pengedar Sah Shaklee?


Ingin menyertai KEAHLIAN SHAKLEE?



Ingin memulakan BISNES SHAKLEE hari ini?


Hubungi saya sms/WhatsApp 019-341 7931
Saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE anda di sekitar Shah Alam & Putrajaya


Saya mementingkan konsultasi berterusan EKSKLUSIF buat semua customer yang membuat pembelian dari saya 




No comments:

Post a Comment