Monday, March 31, 2014

HOT ITEM..LASTDAY PROMO ESP

LASTDAY PROMO ESP BUY 6 FREE 1

Best Seller..Hot Item.. ESP Shaklee


tik tok tik tok tik tok....tinggal lebih kurang 8 jam sahaja lagi promo ESP akan tamat.. kepada yang belum order bolehlah berbuat demikian dengan menghubungi admin. Terlalu banyak kebaikan ESP yang tak perlu dipertikaikan lagi.. 

SAPE YANG ELOK AMALKAN ESP NI??

"1. Super Mom yang sibuk: ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas~~macam saya..

"2. Ladies yang ingin menguruskan badan: Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Tiada lagi sarapan yang berat-berat~~macam saya..

" 3. Mummy yang menyusukn anak: Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan permintaan (supply) susu di samping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu yang konsisten (demand and supply concept)~~macam saya…tapi dulu lah..

" 4. Pesakit kencing manis/diabetes: Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa~~bukan saya..Alhamdulillah

" 5. Wanita yang mementingkan penjagaan kulit muka: Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu dan berseri untuk tatapan si dia yang tersayang~~macam saya..

" DAN lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, pesakit diabetes, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan, ibu berpantang, yang berdiet, ingin tambah berat badan, ingin tambah tenaga, dan semua org yang ingin kekal sihat. Insha-Allah!

Jom Sihat Bersama Saya
Mencegah Lebih Baik Dari Mengubati

019-341 7931 

No comments:

Post a Comment